Protagonist biedt haar klanten graag de beste service.
Niet alles is altijd even makkelijk per e-mail of telefoon op te lossen, vandaar dat onze support medewerkers gebruik maken van Teamviewer. Door Teamviewer is het voor onze medewerkers mogelijk mee te kijken op de computer van onze klanten, om problemen zo sneller op te sporen en op te lossen.

Natuurlijk werkt tegenwoordig bijna niemand meer alleen op een computer, maar maken zij ook veel gebruik van een smartphone of tablet.
Omdat het werken op een laptop, smartphone en tablet helemaal van deze tijd is, wil Protagonist ook daar graag goede support op geven. Gelukkig heeft Teamviewer een nieuwe app gelanceerd, genaamd “QuickSupport”, waardoor het mogelijk is dat onze support medewerkers nu ook mee kunnen kijken op uw smartphone of tablet.

Het werkt als volgt:

  •  U start Teamviewer Quicksupport op uw smartphone of tablet via de app. Deze is te downloaden in “Google Play” of Samsung Apps”.
  • Zodra u de app heeft opgestart krijgt u een Teamviewer ID, deze dient u door te geven aan onze support.
  • Onze support medewerkers voeren deze Teamviewer ID in en dan wordt de verbinding tot stand gebracht.

 

 

 

 

 

Onze support medewerkers kunnen u op deze manier helpen met o.a. het instellen van e-mail, het gebruik van office 365 of Hosted exchange.