Servicecontract buiten kantooruren
Bij Protagonist bieden wij onze klanten de mogelijkheid om te allen tijden gebruik te kunnen maken van onze service en support. Heb je vragen of noodsupport nodig buiten kantooruren?
Ondersteuning buiten kantooruren
De supportengineers van Protagonist zijn erop gebrand om net die extra stap te zetten die nodig is om jouw website te laten werken voor jouw organisatie. Je betaalt een vast bedrag per maand en geen eenmalige kosten! Binnen dit servicecontract bieden wij 2 uur gratis support aan per maand. Additionele noodsupport zal in rekening worden gebracht conform ons standaard tarief van €115,- per uur.
Basic Service
- Storingen via noodnummer
- Storingen worden behandeld op - ma t/m do, tussen 9.00 en 17.30 - vr, tussen 09.00 en 16.30
- Tickets standaard hogere prioriteit
* Zonder ticket met duidelijke probleembeschrijving + domein/server wordt een noodverzoek niet in behandeling genomen.
* Melding van uw noodverzoek gaat via SMS naar dienstdoende medewerker(s), deze beantwoord uw ticket per e-mail.
* Uitlsuitend te gebruiken bij storingen / noodverzoeken. Onder nood valt een website of server die offline / niet bereikbaar is. Bij onjuist gebruik wordt een service uur in rekening gebracht.
Premium Service
- Storingen via noodnummer
- Storingen worden behandeld op - 24 uur per dag - 7 dagen per week
- Tickets standaard hogere prioriteit
* Zonder ticket met duidelijke probleembeschrijving + domein/server wordt een noodverzoek niet in behandeling genomen.
* Melding van uw noodverzoek gaat via SMS naar dienstdoende medewerker(s), deze beantwoord uw ticket per e-mail.
* Uitlsuitend te gebruiken bij storingen / noodverzoeken. Onder nood valt een website of server die offline / niet bereikbaar is. Bij onjuist gebruik wordt een service uur in rekening gebracht.