Protagonist is trots op haar diversiteit in klanten en de websites die op de servers geplaatst worden. Elke week richt Protagonist haar schijnwerpers op een van haar 20.000 klanten, en geeft deze een plek in de spotlight. Deze week stellen wij u graag voor aan Selectra.
Hoewel de naam “Selectra” al ruim 40 jaar bestaat wordt de naam pas de laatste 10 jaar aktief gebuikt.
Men komt ons vooral tegen als “Selectra Nilfisk Service” of als “Selectra Hengelo”, wij zijn namelijk het officiële servicepunt van Nilfisk Consumenten Stofzuigers.
Tot 2008 waren wij niet online te vinden maar wie ons nu online zoekt zal ons zeker vinden.
In eerste instantie hadden wij alleen een informatieve website met een webshop voor handelaren, maar sinds een paar jaar leveren wij ook aan particulieren, zonder de handelaar hierbij onder de voet te lopen.
Omdat wij al voorraadhoudend waren voor Nilfisk onderdelen was de stap naar een online winkel klein maar vooral doeltreffend. Het blijkt dat de nilfisk onderdelen online (nog) niet goed vertegenwoordigd zijn en dat wij dit gat hebben opgevuld.
Wij repareren alle Nilfisk stofzuigers voor huishoudelijk gebruik en daarbij hebben wij ook de garantieafhandeling voor Nederland.
Wij leveren ook onderdelen van andere merken huishoudelijke stofzuigers zoals Dyson, Numatic, Miele, Starmix en Sebo. Natuurlijk kunt u met uw vragen over andere merken stofzuigers ook bij ons terecht, wij zoeken dit graag voor u uit.
Wij zijn een klein bedrijf en daardoor zeer flexibel en snel in onze reparatie-afhandeling en onderdelenlevering. De meeste reparaties die bij ons ’s-Morgens aangeboden worden gaan dezelfde dag al weer retour naar de afzender…ons motto: Snelheid, service en accuraat.