Indien je bij jouw oude provider e-mailaccounts aan je domein gekoppeld hebt, zullen deze ‘aan de Protagonist kant’ via je PLESK Control Panel opnieuw aangemaakt moeten worden.
Als de mailboxen ingesteld zijn vóór de verhuizing voltooid is, loop je namelijk geen risico om e-mails te missen tijdens en ná de verhuizing.
Het is uiteraard ook mogelijk om de e-mailaccounts door het Protagonist support-team aan te laten maken op de server om deze vervolgens op afstand door ons te laten instellen via een applicatie, zoals bijvoorbeeld met Teamviewer. Voor het aanmaken en instellen van je e-mailadres worden geen extra kosten gerekend.
Je kunt standaard gebruik maken van een onbeperkt aantal POP3 of IMAP accounts op alle hostingpakketten, mits de mailboxinhoud binnen de gestelde limieten van deze pakketten valt.
Wij bieden echter ook Hosted Exchange aan. Met deze dienst is het mogelijk om naast je inkomende mailberichten, ook je uitgaande mail, je agenda én je contactpersonen te delen met andere Exchange gebruikers en te synchroniseren tussen diverse apparaten en applicaties.
Voor meer informatie over deze betaalde service kun je terecht op de volgende pagina.
Let op:
Bij de verhuizing van jouw domein van of náár Protagonist zal alleen de domeinnaam verhuisd worden. Net als de bestanden van je website, zal ook de mailbox-inhoud handmatig moeten worden overgezet.